Träning med de små.

Igår tränade jag två kaniner, Maja och Cobra. Det gick över förväntningarna då jag trodde att båda skulle brunsta, men båda var "taggade" så det var kul! 

Maja: var superbrunstig igår och jag trodde att hon även skulle brunsta idag, men hon var helt galen. Hon hoppade stort och luftigt över alla hinder och var superrolig. 

Cobra: lilla mystanten har inte alls hoppat så bra eftersom jag trodde att hon var som mina andra kaniner, att det bara var att sätta ner henne. Igår kom jag på att eftersom hon inte alls har någon fart och är så stor orkar hon inte hoppa. Så jag satt ner henne och var lite på henne så hon sprang och då hoppade hon superfint! 

Så tråkigt att hon ska tillbaka efter SM. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback