Som ni kanske redan har märkt...

Så är jag HELT selgalen. Förut så älskade jag gnagarbodens selar ( och det gör jag fortfarande) men eftersom jag har alla som jag vill ha är det inte samma sak. Nu har jag iallafall förälskat mig jönssons selar och MINST 3 selar kommer beställas till SM. 
Malva ska få en ljusblåblommig h-sele med ett mörkblått glittrigt ryggband. Riva en rosastjärnig h-sele med ett ceriserosa glitterryggband. Maja ska även få en helt rödglittrig sele som kommer passa super till det svart/ röda kopplet som jag vann. Funderar även på en svart/regnbågsglittrig h-sele med ett svart läderband till Ture där det ska stå hans namn i guld, men jag vet inte. 

Fina Sigrid i sin glittersele. 

Vad tycker ni? Något som låter fint/ konstigt? Har ni någon kombination som ni gillar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback