Lite allmänt...

Måste börja be om ursäkt för min hemska uppdatering. Min dator har ju lagt ner och jag tycker inte om att blogga via mobilen. Jag kastats ut ut blogg.se hela tiden vilket inte är så kul eftersom inlägget inte sparas. 

Igår sov jag även över hos Emma vilket var väldigt kul. Mamma och pappa skulle åka Halvvasan igår och åkte i måndags. Jag gav kaninerna mat på måndag morgon och tisdag kväll så de klarade sig, men jag gillar inte att ge kaninerna mat med sånt mellanrum. 

I söndags på min klubbs årsmöte beslutades det även att jag skulle bli sekreterare och göra skuttposten fyra gånger per år. Jag vet inte riktigt vad det innebär än, men jag ska be Emma hjälpa mig första mötet. 

Idag kommer jag hem "tidigt" (16:00) och har bestämt mig för att mocka till Maja och även motionera Cobra och någon mer. Måste verkligen börja träna med majsan till SM. 

Känner att det blev ett inlägg om mycket pågrund av att jag inte bloggat på ett tag.
Tänkte sälja dessa selar på SM då jag inte har någon användning för dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback